Informacje o Enviroscent
Marka Enviroscent została założona w 2001 roku przez Jeffa Sherwooda, naukowca pracującego wcześniej dla NASA, i jego żonę Sharon Sherwood, aby dostarczać najbardziej autentyczne doznania zapachowe do dużych lokalizacji, jak Disneyland czy Super Bowl. Jeff i Sharon stworzyli ukierunkowaną na przyjazne dla środowiska myślenie firmę, wypełniając ją pasją zapewnienia uczciwych i unikalnych doznań zapachowych, gdzie zrównoważony rozwój, badania u podstaw i rezygnacja z destrukcyjnych technologii stanowią podstawę. Dziś, nawiązując do Inc. Magazine, jesteśmy jednym z 250 najszybciej rozwijających się prywatnych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych.
ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKOWE
Nie uznajemy użycia naturalnych olejków eterycznych w naszych zapachach za wystarczające do nazwania nas marką naturalną. Uznajemy naszą szerszą rolę, jako intendentów środowiskowych i podejmujemy ukierunkowane wybory dotyczące naszych produktów przez cały cykl ich życia.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Nasz Dział Badań i Rozwoju jest wypełniony zespołem naukowców, którzy wierzą, że prawdziwa kreatywność powinna być chroniona. W rezultacie, uzyskaliśmy wiele patentów i znaków handlowych na całym świecie.